پشت سر هم می گفت مامان اومدی واسم فلان بگیر... پنج دقیقه داشت دستور میداد :))
بهش گفتم عزیزم اشتباه گرفتی
آخرش هم معذرت خواهی کرد...
این قدر صداش با نمک بود.... خوش به حال مامانش
باشگاه...
ما را در سایت باشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123
واس بیشتر پسرها متاسفم....هرچند که تاسفم هیچ مشکلی رو حل نمیکنه
باشگاه...ما را در سایت باشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
باشگاه...
ما را در سایت باشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83
منم مث یه دختر و خوب کارهام رو کردم.....
امیدوارم غذا خوب شده باشه
آخه زیاد مزه ها رو حس نمیکنم :(((
باشگاه...ما را در سایت باشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96
عایا مشکل از منه؟؟یا از بلاگفا؟؟؟
چند تا از وبلاگ های دوستان حذف شده ... دوباره که آدرس وبلاگ ها رو زدم اومدند :||||
چرا خو
باشگاه...ما را در سایت باشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64