بگذریم...
اولش جا خوردم اما بعد کم کم حالیم شد که این سحره.... ته تغاری و از اون دختر خفن ها
از بینیش که فقط سوراخ هاش مونده بود
رژلب هم که از پایین فک تا پایین بینی
هیچ وقت فکر نمی کردم سحر این جور بشه....
منم با حجاب نیستم.... آرایش هم می کنم اما نه این جور....
به نظرتون ترکیب سبز و زرشکی و زرد چه جور میشه..
این سه تا رو هم به عنوان رنگ مو استفاده کرده.... اون هم هم زمان
یه قسمت زدر یه قسمت زرشکی و ....
شلوار هم که تا یه کوچولو زیر زانو
رسما دهنم رو سرویس کرد :|||
باشگاه...
ما را در سایت باشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95